| Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak | 
|---|
| A szülőszövetség megalakul | Ehrat, Fredi | p. 31-40. |  |  |  | 
| Tájékoztató a gyermekkori pszichoorganikus szindrómáról (POS ) | Wolfensberger-Haessig, Christoph | p. 41-51. |  |  |  | 
| "Nem vagyunk már egyedül gondjainkkal..." | Ehrat, Fredi | p. 52-56. |  |  |  | 
| Egy szülőcsoport akcióba lép | Ammann, Elisabeth | p. 57-58. |  |  |  | 
| Milyen feltételeket teremtsünk az iskolában a jó közérzethez és a sikeres tanuláshoz? | Mattmüller-Frick, Felix | p. 59-74. |  |  |  | 
| Bázeli iskolautópia gyakorlati eredményekkel | Mamane, Marguerite | p. 74-77. |  |  |  | 
| Iskola, amely a POS-gyermekeket sikerrel integrálja | Höglhammer, Hermann | p. 78-93. |  |  |  | 
| Egykori POS-gyermekek szakmai képzése | Grolimund, Karl | p. 93-96. |  |  |  | 
| Egy integrált kis létszámú osztály | Haldi, Vreni | p. 96-105. |  |  |  | 
| A POS-gyermek az anya, apa, testvérek és tanárok körében | Schmid, Markus | p. 106-118. |  |  |  | 
| A kora gyermekkori pszichoorganikus szindróma megjelenési formája, kezelése, prognózisa | Ruf-Bächtiger, Lislott | p. 119-147. |  |  |  | 
| A szerialitás gyengesége, egy kevéssé ismert zavar a POS gyermekeknél | Wolfensberger-Haessig, Christoph | p. 148-155. |  |  |  | 
| A pszichoorganikus szindrómás gyermekekkel kapcsolatos gondok, mi az, ami veleszületett, és mi az, ami szerzett eltérés? | Lempp, Reinhart | p. 156-[168.] |  |  |  |